پایان نامه : ابعاد آمیخته بازاریابی محصول |
پایان نامه : ابعاد آمیخته بازاریابی محصول
اهداف قیمت گذاری
بطور کلی اهدافی که شرکت ها از قیمتگذاری دنبال میکنند به پنچ گروه زیر تقسیم میشوند:
حفظ بقاء و ادامه حیات: این هدف برای شرکت هایی مناسب است که با ظرفیت مازاد، رقابت شدید و تغییرات دائمی مصرف کنندگان دچار مشکل شدهاند. چنانچه قیمت بتواند هزینههای متغییر و برخی از هزینههای ثابت را پوشش دهد، شرکت میتواند همچنان به حیات تجاری خود ادامه دهد.
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1399-01-30] [ 09:33:00 ب.ظ ]
|