فروش پایان نامه : وفاداری به برند (Brand Loyalty) |
بیانگر میزان ترجیحات مشتریان نسبت به یک برند در مقایسه با نزدیکترین رقیب میباشد . این موضوع ریشه در ارزیابی مشتریان نسبت به میزان توان برند در تامین نیازهای آنها میباشد . وفاداری به برند میتواند خود یک مزیت رقابتی و مانعی جهت ورود رقبا بهبازار باشد.(آکر،۱۹۹۶)
۱-۸-۴ کیفیت ادراک شده (Quality Perceived)
یک درک مشترک از کیفیت عمومی و شایستگیهای محصول در مقایسه با محصولات رقبا که مشتری را متقاعد به انتخاب برند میکند . زیتمال کیفیت ادراک شده را ادراک مصرف کننده از برتری محصول نسبت به محصول رقیب میداند .(زیسامل[۱]،۱۹۹۸)
۱-۸-۵ آگاهی از برند (Brand Awareness)
شناخت برند از توانایی تشخیص، شناسائی و به یادآوری آن توسط مشتریان و همچنین تمایز آن از برندهای دیگر پس از معرفی، مشاهده و یا شنیدن در مورد برند یا نشانهها و یا بستهبندی آن تشکیل میشود.(آکر،۱۹۹۶)
۱-۸-۶ تداعیهای برند (Brand Association)
عبارت است از هرچیز مرتبط با برند و یا تصویر آن که در ذهن مشتریان بهصورت مستقیم و یا غیرمستقیم بهوجود میآید و میتواند مبنای برای تمایز مخصوصا برای محصولاتی که تشخیص تفاوتها میان برندها برای مشتریان سخت است باشد . (آکر،۱۹۹۶)
۱-۸-۷ آمیخته بازاریابی (Marketing Mix)
مجموعهای از متغیرهای بازاریابی قابل کنترل که بازاریابان جهت کسب واکنش موردنظر بازار هدف با هم ترکیب میکنند . ( کاتلر و آرمسترانگ ، ۱۳۸۳:۹۱۲)
۱-۹ خلاصه فصل
در این فصل ابتدا به بیان ضرورت و لزوم توجه به مبحث ارزش ویژه برند در بازار نرمافزارهای مالی و اداری کشور پرداخته شد . شرح و بیان مسئله پژوهش حاضر مورد تشریح قرار گرفت . همچنین اهمیت و ارزش پژوهش و اهداف اصلی و فرعی آن تبیین گردید . سوالات و فرضیههای پژوهش نیز مورد بررسی قرار گرفتند و در انتها واژههای کلیدی مورد استفاده تعریف گردیدند .
فصل دوم ادبیات پژوهش
۲-۱- مقدمه
این فصل حاصل مطالعات کتابخانهای و ثانویه صورت گرفته در حوزه موضوع پژوهش میباشد که در قالب بسط و بررسی هر یک از متغیرها به همراه نظرات سایر پژوهشگران در این راستا و همچنین خلاصه چند پژوهش مرتبط ارائه شده است .
۲-۲ چهارچوب مفهومی پژوهش
فرم در حال بارگذاری ...
[یکشنبه 1399-01-31] [ 04:05:00 ق.ظ ]
|