پایان نامه : تاریخچه و معرفی بانک کشاورزی
تاریخچه و معرفی بانک کشاورزی
بانک کشاورزی در بیست و یکم خرداد ۱۳۱۲ تاسیس گردیده است ،این بانک هم اکنون با پشتوانه سالها تجربه خدمت رسانی به عنوان یک بانک پیشرو در زمینه ارائه خدمات بانکداری به مردم عزیز کشورمان در سراسر کشور فعال است. این بانک همواره به منظوراستفاده از دانش ،کسب تجربه و نواوری در خدمات بانکی ،از دستاورد های علمی داخلی و مطالعه بانک های پیشرو در دنیا بهره مند بوده است.

چکیده ای از دستاورد های بانک به این شرح است:

تهیه ،اجرا و استقرار نظام جامع بانکداری الکترونیک (مهر گستر)

برای اولین بار در نظام بانکی کشور (Core Banking )

 

توسعه و گسترش نظام مدیریت کیفیت در سطح بانک

کار مهندسی مستمر فرایندها و روش های انجام کار ،انعطاف پذیری سازمانی

توجه و تمرکز بر سرمایه ی انسانی (ایجاد کارگاههای توانمد سازی ،یادگیری ،اموزش روش های نوین مشتری مداری)

استفاده از اخرین یافته های بازار یابی بانکی

ایجاد ساختار مدیریت ارتباط با مشتریان عمده در قالب تفاهم نامه های ویژه

ایجاد ساختار مدیریت ارتباط با مشتریان ((CRM

بانک برتر از طرف نشریه ی TheBanker  سال ۲۰۰۶

با نک برتر از طرف نشریه TheBanker  ۲۰۰۵

بانک برتردر جشنواره پاسخگویی و خدمت رسانی سال۱۳۸۴

با نک برتر از طرف نشریه EUROMONEY  سال ۲۰۰۵

دریافت گواهینامه ۹۰۰۱ ISO در سال ۲۰۰۸

تقدیر از طرف جشنواره ی شهید رجایی در سال ۱۳۸۵

دریافت لوح تقدیر و کسب رتبه اول در جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی سال۱۳۸۴

 

۲-۶- نوآوری های بانک کشاورزی

بومی سازی و استقرار نرم افزار جامع بانکداری متمرکز (مهر گستر)  Core Banking – سال ۱۳۸۴

راه اندازی اولین مرکز ارتباط ۲۴ ساعته با مشتریان – (Call Center) سال۱۳۷۳

اجرا و استقرار طرح سیستم نوبت دهی مشتریان نظام بانکی – سال۱۳۸۱

تشکیل دهنده اولین گروه بانکهای عضو شبکه شتاب نظام بانکی کشور

طراحی و اجراسامانه ارتباطی و صندوق صوتی برای ارتباط مشتریان با مدیران بانک – سال ۱۳۷۸

طراحی و اجرا طرح راهنمایان مطلع مشتریان در شعب – سال ۱۳۸۳

طراحی و اجرا پایگاه اطلاع رسانی (وب سایت) در نظام بانکی کشور – سال ۱۳۷۸

طراحی و اجرا طرح اتیه در نظام بانکی – سال ۱۳۷۷

طراحی و اجرا طرح بانکی برای کودکان و نوجوانان کشور – سال۱۳۷۹

طراحی و اجرا و صدور کارتهای اعتباری در نظام بانکی – سال۱۳۸۲

طراحی و اجرا طرح نظارت بر امور شعب بانک توسط مشتریان

بانک کشاورزی استان زنجان با ارائه ی خدمات نامبرده در زمینه کشاورزی فعالیت خود را انجام می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فصل سوم

 

روش شناسی پژوهش

 

 

۳-۱-مقدمه

۳-۲-روش تحقیق

۳-۳-روش گردآوری داده ها

۳-۴- جامعه آماری پژوهش

۳-۵-نمونه آماریژوهش

۳-۶-روش تجزیه و تحلیل داده ها

۳-۷-قلمرو پژوهش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۳-۱-مقدمه

 

اصولا پژوهش به منظورسنج یک یاچندفرضیه برای رد یا پذیرش آن انجام می گیرد.یک محقق بعداز انتخاب موضوع تحقیق باید روش تحقیق مناسب راانتخاب نماید.انتخاب روش تحقیق بستگی به اهداف،ماهیت موضوع تحقیق وامکانات اجرایی(هزینه های مالی وزمانی)آن دارد.بنابراین هنگامی می توان درمورد روش بررسی وانجام یک تحقیق تصمیم گرفت که اهداف،ماهیت موضوع ومیزان اجرایی بودن آن مشخص باشد.[نادری ونراقی،۱۳۸۷]

پژوهش،فرایندی است که ازطریق آن می توان درباره ناشناخته ها به جستجو پرداخت ونسبت به آن شناخت لازم راکسب کرد.دراین فرایندازچگونگی گردآوری شواهد وتبدیل آن ها به یافته ها تحت عنوان روش شناسی یادمی شود.[سرمد وهمکاران،۱۳۸۴]

دراین فصل،موارد زیرمورد بررسی قرار می گیرند:

روش تحقیق،قلمرو تحقیق،جامعه آماری،نمونه آماری،روش نمونه گیری،حجم نمونه،ابزارجمع آوری اطلاعات و در نهایت قابلیت روایی وپایایی ابزار اندازه گیری.

 

۳-۲-روش تحقیق

به طورکلی روش های تحقیق درعلوم رفتاری را می توان با توجه به دو ملاک الف)هدف تحقیقوب)نحوه گردآوری داده ها تقسیم بندی کرد.[سرمد وهمکاران،۱۳۸۴]

 

 

 

۳-۲-۱-دسته  بندی تحقیقات برحسب هدف

تحقیقات علمی براساس هدف تحقیق به سه دسته تقسیم می شوند:بنیادی،کاربردی،تحقیق وتوسعه.هدف تحقیقات کاربردی،توسعه دانش کاربردی دریک زمینه خاص است به عبارت دیگر،تحقیقات کاربردی به سمت کاربرد علمی دانش هدایت می شود.به همین دلیل ازآنجا که تحقیق حاضر،الگویی شناخته شده درخصوص عوامل بازاریابی رابطه مند و تاثیر آن بر رضایت مشتریان را موردآزمون قرارمی دهد.ازنوع تحقیقات کاربردی است و با بهره گرفتن از نتایج آن ودر نظر داشتن متغیرهای تاثیر گذار بازاریابی رابطه مند،می توان میزان رضایت مشتریان کلیدی بانک را بهبود بخشید.

 

۳-۲-۲-دسته بندی تحقیقات برحسب نحوه گردآوری داده ها

تحقیقات علمی براساس چگونگی به دست آوردن داده های مورد نیاز،به دو دسته تحقیق توصیفی وتحقیق آزمایشی تقسیم می شوند.

تحقیق توصیفی شامل مجموعه روش هایی است که هدف آن ها توصیف کردن شرایط یا پدیده های مورد بررسی است.

یکی ازانواع تحقیقات توصیفی،روش پیمایشی است.پیمایش،راهی برای به دست آوردن اطلاعاتی درباره دیدگاه ها،باورها،نظرات،رفتارها یا مشخصات گروهی از اعضای یک جامعه آماری از راه انجام تحقیق است.ازآنجا که پرسشنامه،ساده ترین راه کسب این اطلاعات است،رایج ترین تکنیک مورد استفاده دراین نوع تحقیق می باشد.[خاکی،۱۳۸۴]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...